(Foto)blog o kráse české ženy

Opravdová krása zachycená objektivem fotoaparátu, nepotřebuje komentáře. Stačí se prostě na fotku podívat a buď ti do oka padne, nebo ne. Z doby, kdy jsem ještě žil poklidným životem starého mládence, mám uloženo pár snímků. Jsou staré 5, 6, možná i více let a nebýt akutní potřeby cosi nalézt v mém starém počítači, asi bych na ně zapomněl. Minulý týden jsem je však znovuobjevil v archivu a prostě mi to nedalo. Jsou krásné, i když k technické dokonalosti mají hodně daleko. Rád se o ně s Vámi podělím. Doufám, že se vám budou líbit stejně jako mně. Když dovolíte, ke každé z nich, vám povím krátký příběh.

 

Všechny zde uvedené fotografie, jsem nafotil  v kavárnách. Často u sebe nosím fotoaparát a hraju si. Být šťastným kavárenským povalečem, prohlížet si fotky a upíjet pomalu své cappuccino – toť obraz ideálně strávené hodinky. Šťastný budiž každý, kdo může v diskrétní tichosti prožít pár takových okamžiků. Světu mír!

 

Tato fotografie vznikla náhodou, za oknem pražské kavárny Starbucks, kolem osmé ráno. Žena na snímku zřejmě čekala na taxík, víc nevím. Procházela po ulici asi minutku a pak nenávratně zmizela... To prostě ženský normálně dělají.

 

Co dodat? Je krásná.

 

Ještě jeden malý detail ...

 

Kavárna Citrobar, České Budějovice. Mladá žena nad šálkem čaje. Komentáře netřeba...

 

Neznámá kavárna, Bibione, Itálie. Mladá kráska v klobouku...

 

Fotografie rovněž velmi krásná a také poněkud kavárenská. Byť ne s tématem žena... Duha nad lokomotivním depem Českých drah. Vyfotografováno loňského roku, někdy na podzim. Letní zahrada kavárny Citrobar České Budějovice. Fotografii jsem pravovně nazval Zůstaň ve spojení... Mám jí moc rád.

 

Snad Vás moje dnešní fotografie něčím potěší. Já osobně k nim mám vztah, jako k dobrým přátelům, se kterými se občas pro radost navštěvuji.

 

F. Študlar, sobota, 24. května 2014.

 

 

Psáno pro www.astrologiestudlar.cz, rubrika galerie.

www.astrologiestudlar.cz/index.php?page=dat&kat=108&viewgal=15

 

 

 

Nominujte autora do ankety Bloger roku

Autor: František Študlar | sobota 24.5.2014 8:28 | karma článku: 15,45 | přečteno: 989x