Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Autorova potíž je v tom že že ať chce nebo nechce, jeho sebevědomí je fuč když se porovná své schopnosti a schopnosti Václava Klauze a to ho dohání k těmto nenávistným výlevům.

0 0
možnosti
MS

Mně se daleko více vtip o Grossovi:

Tisková konference:

"Pane Gross, odkud berete peníze?"

 "Z nočního stolku."

"A kdo je vám tam dává?"

"Moje žena." "A ta je má odkud?"  "Já jí je dávám." "A vy máte odkud peníze?"  "Vždyť říkám, že z nočního stolku!" :-)

2 0
možnosti
SH

Frantíku, tento vtip koloval ještě za vlády Štrougala. Ale to sis hrál v uhláku na horníka.

2 0
možnosti
DM

Jsou-li vsichni odpurci Klause takhle prazdni, je to vlastne celkem fajn zjisteni :-)

4 0
možnosti
MP

To měl být trapný pokus o vtip? A čemu se máme smát?

0 0
možnosti
EP

Soudruhu, máte zvláštní přístup ke svobodě slova druhých a navíc zcela postrádáte argumentaci.

2 0
možnosti
Foto

Vzhledem k tomu, co a jak jste napsal o VK, tak spíše platí, že VK se přiživuje na slávě paní Haslingerové.

1 1
možnosti
Foto

Autore jste ubožák, c o jste dokázalk v životě ? Mám pocit, že nic.RvRvRv

4 4
možnosti
JK

já mám pocit, že jste napsali pěknou slátaninu oba :-P

1 1
možnosti
AS

A75d90a32m 12S42t66a20v81a

4. 8. 2014 8:20

Autore, pozor, argumentace, špatná, vtipy hloupý, všechno co jste napsal je jen a jen poplatné kdysi uměle vyvolané závistivé nenávisti vůči i Václavu Klausovi. Když čtu vaše psaní, vůbec se nedivím, že tak zabrala....

8 2
možnosti
Foto

Před VK jsem varoval už na začátku devadesátých let. Obávám se, že oprávněně.

1 5
možnosti
  • Počet článků 160
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1680x
Jsem zlomyslný a neobjektivní. To Vám musí stačit.

Seznam rubrik