Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JN

Ale ta radost, když přijdete domů a do přehrávače strčíte cédéčko s něčím kvalitním, co vyhovuje vašemu vkusu. Popřípadě najdete na některé z mnoha stanic něco, co vám nevadí.

Kdysi mi vadilo, že v hospodách mají hlasitě puštěné rádio a zpravidla tam mají naladěnu tu nejpitomější místní stanici. Výběr hudby člověku nemusí vyhovovat, ale koneckonců, každý má svůj vkus. Skutečnou katastrofou je, když hudba nehraje a z reproduktoru se ozývá slabomyslné blábolení moderátora, který neovládá svůj rodný jazyk, má většinu existujících vad výslovnosti a nejčastější slovo v jeho projevu je "é". Pak jste věčný, že zase hraje hudba a i ta Lucie Bílá vám přestává vadit.

A vidíte i ten problém s rádiem v hospodě jsem vyřešil. Od té doby, co jsem se oženil a mám děti, už ani nevím, jak vypadá hospoda zevnitř, a co tam mají naladěno v rádiu nebo v televizi, je mi úplně fuk.

1 0
možnosti
Foto

To máte jednoduché... někdo troubu dá a někdo nedá ;-)

0 0
možnosti
Foto

Před pár lety jsem byl přítomen vystoupení paní Lucie Bílé na olomouckém náměstí spolu s ústřední hudbou AČR. Byl jsem fascinován nasazením paní umělkyně, kdy v podstatě každá píseň vyústila v „úžasné“ ječení a každý proslov byl podoben: „lidičky já jsem tak šťastná; kluciii já vás mám tak ráda“. Nevíte ten armádní spolek ještě existuje?

4 0
možnosti
JN

Koukám, že máte docela bystrý postřeh.  Vámi uváděný kus byl novinkou  před nejméně patnácti lety.  Pokud tedy za tu dobu Lucie Bílá nevypustila nic jiného, co by se vám nelíbilo, pak je celkem dobrá.

0 0
možnosti

to je přeci jedno, afektovanej uječenej zpěv předvádí zaručeně pořád stejnej...

2 0
možnosti
PV

Článek je pěknýR^, docela dobře rozkresluje jednu kapitolu popkultury. Zabýval jsem se podobným v článku: http://www.petrvysocan.estranky.cz/clanky/hudba--koncerty--recenze/plevelna-hudba-nikomu-nevadi-.html , jen obšírněji. A celkem dovedu pochopit, co máte na mysli. Věřte, že je velmi obtížné vyučovat HV na ZŠ, když vám všude okolo, v televizi, rádiu, youtube..., tvrdí, že posloucháš to pravé ořechové. Jak potom vysvětlit mladé duši, že tohle opravdu kultura není? Tvrdrá práce.

Však si počkejte na odezvu pod článkem, ti vám dají, sahat jim na jejich hvězdičky.

Pěkný den.:-)

1 0
možnosti
JN

Výhodou každého radiopřijímače je, že na rozdíl od rozhlasu po drátě, který pamatuji z dětství, je možno naladit velké množství stanic.

A největší výhodou je, že to lze vypnout. Ale to bylo možné i u toho rozhlasu po drátě.

0 0
možnosti
LN

..noo..tak jste si uplivl...je vám lépe...???

1 0
možnosti
  • Počet článků 160
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1680x
Jsem zlomyslný a neobjektivní. To Vám musí stačit.

Seznam rubrik