Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Pane Daněk, není každý jako vy, že by stále myslel jen a jen na peníze. Mnoho astrologů, aspoň amatérů, dělá svou činnost zdarma, jako pomoc druhým. Pokud se tím někdo živí, je to stejné jako dobrý léčitel. Také musí z něčeho žít. I ta jeptiška musí jíst. Astrolog žádnou reklamu nepotřebuje, ti, kteří mají zájem,si ho najdou sami

0 0
možnosti

Všimněte si pane Petře, že v mém dotazu nezazněla jediná zmínka o nějakých penězích. Tu sem podsouváte vy sám. Napsal jsem pouze, že je to PR na vlastní činnost. Takže pokud neumíte fundovaně odpovědět, raději se nevyjadřujte, navíc vaše základní znalosti o astrologii jsou téměř na nule, takže s vámi se ani seriózní debata vést nedá.

Vy žijete stále v geocentrické soustavě a vysvětlovat vám, že už dávno astrologie ani nemůže fungovat je marnost nad marnost. 

O vašich fantasmagoriích o chemtrails a Harrpu ani nemluvím.

0 0
možnosti

Vážený pane,

tak jste jeden z dalších, kteří si na blogu Idnesu dělají své PR na svou astrologickou činnost.

Mám tedy na vás, stejně jako jsem měl na několik dalších astrologů z blogu i mimo něj myslím jednoduchý dotaz.

Tvrdíte, že v okamžiku zrození člověka, na přesném místě, v přesný čas způsobí NĚCO, co bude mít do budoucna vliv na vlastnosti dotyčného, na jeho osud, na všemožné okolnosti jeho života.

A já mám jediný dotaz, CO je tou PŘÍČINOU, že se stanou tyto dané situace. 

Neboť každý DŮSLEDEK má i svoji PŘÍČINU. Ale zatím žádný astrolog, vědma, kartářka, nedokázala alespoň trochu rozumně odpovědět na otázku po příčině. Docela mě zajímá, jak se s tímto poperete vy.

0 0
možnosti

Pane Daněk, jste skutečně ze všech tisíců diskutérů jediný, kdo má tuto otázku. I v mém životě jsem se setkal s tisícovkami lidí, přesto jste jediný. To o něčem svědčí!!! Konečně vám dám fundovanou odpověd. 1/Newton dovedl velmi vhodně odpověděti Halleyovi, jenž popíral platnost astrologie. Jen se ho zeptal- "Studoval jste astrologii?" Halley odpověděl- "Samozřejmě, že ne". Newton řekl- "Tedy se o ní s vámi baviti nebudu. Já jsem ji totiž studoval mnoho let"  2/Nejznámější astrologové-.papež Sylvestr, papež Jan, Spinoza, Tycho de Brahe,Kepler, Newton... 3/definice našeho nejznámějšího astrologa Kefera- ASTROLOGIE JE VĚDA ZKOUMAJÍCÍ SOUVZTAŽNOSTI A OBDOBY MEZI DĚNÍM BIOLOGICKÝM A KOSMICKÝM.   Máte-li skutečně dobré IQ, pak pochopíte...V opačném případě marnost nad marnost.... .

0 0
možnosti
  • Počet článků 160
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1680x
Jsem zlomyslný a neobjektivní. To Vám musí stačit.

Seznam rubrik